Умови обміну чи повернення товару.

Умови для обміну або повернення товару у цьому випадку: Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача» товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки:
– товар не був у вжитку і не має слідів носіння – подряпин, сколів, потертостей тощо;
– товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
– збережено всі ярлики та заводське маркування;
– товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

Процедура повернення товару Належної якості:
– зателефонуйте на номер та повідомте про намір повернути оплачений товар;
– надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги;
– повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару;
– після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів.

Процедура повернення товару Неналежної якості:
– зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар;
– повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
– після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар;
Всі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за наш рахунок.

Обмін та повернення товару здійснюється через ‘Нову пошту’ або будь-якого іншого перевізника.

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення логістичних служб.
Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем.
Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості всі витрати несе покупець.

З усіх питань ви можете звернутися за номерами, які вказані в контактах компанії.